loading...
به سایت 4 دانلودپی30 خوش امدید
سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Redline Rush شما باید که سوار بر یک ماشین گران و اسپورتی شده و مهارت رانندگی خود را نشان دهید. شما در این بازی باید از بین ماشین ها عبور کرده و از دست ماشین های پلیس نیز فرار کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار میباشد.

بازی جذاب ماشین سواری برای آندروید - Redline Rush v1.2.0

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . 

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید اصلا و اصلا امکان ندارد که نام سری بازی GTA یا همان Grand Theft Auto را نشنیده باشید . Grand Theft Auto یک بازی بسیار هیجانی در کنسول های مختلف بازی همچون Xbox و در کامپیوترهای شخصی بوده و هست و یکی از خاطره انگیزترین نسخه های این بازی سری Vice City است که در زمان ریلیز خودش انفجاری در بین بازی های ساخته شده آن زمان بود . این بازی ها محصولی از شرکت قدرتمند و معروف Rockstar است که این بار شاهد ساخت نسخه آندرویدی از این بازی هستیم . کافیست تصاویری از اجرای این بازی زیبا بر روی آندروید ببینید تا همین حالا عاشقش شوید!


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

دیریت : بازی طبق توضیحات سازنده فقط و فقط قابلیت نصب و اجرا روی گوشی های با چیپست گرافیکی Adreno را داراست . اگر گوشی شما چیپست های دیگر از جمله چیپست PowerVR دارد وقتی وارد بازی شوید محیط بازی کاملا سفید و غیر قابل استفاده است . اما … Apktops با شماست! برای اولبن بار در بین تمام سایت های ایرانی ، برای حل این مشکل راه حلی ( نیازمند به روت ) در ادامه مطلب قرار داده ایم که اجرای این بازی را بر روی تمامی گوشی های غیر ممکن ، ممکن می سازد . توسط این روش بازی به طور کامل بر روی پردازنده گرافیکی PowerVR بالا آمد و بی مشکل وارد بازی شدیم .

برای اطلاع از نوع پردازنده گوشی خود به سایت www.gsmarena.com رفته و مدل گوشی آندرویدی خود جستجو کنید ، در صفحه ای که اطلاعات سخت افزاری گوشی شما به نمایش گذاشته شده است در جلوی عنوان GPU می توانید مدل پردازنده گرافیکی گوشی آندرویدی خود را مشاهده کنید .


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب Car Race یک بازی هیجانی مسابقه بین ماشین ها میباشد. در این بازی شما باید در هر مرحله از بازی با ماشین های مختلف مسابقه سرعتی داده و پیروز مسابقه شوید. این بازی از گرافیک بسیار بالا و محیط زیبایی نیز برخوردار میباشد.

دانلود بازی مسابقه ماشین ها Car Race v1.0 - آندروید

 





حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)


شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!

 

به ادمه مطلب بروید

 



حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 
 

gta3

مطمئنا از هر کسی درمورد محبوب ترین بازی دنیا بپرسید جوابی جز مجموعه بازی های جی تی ای نخواهید شنید. این بازی ساخت کمپانی معروف راک استار می باشد که این بار با بازی جی تی ای ۳  در گوشی های اندرویدی شما مهمانتان خواهد بود. بازی جی تی ای در مورد یک فرد خلافکار است که در ازای ماموریت هایی که انجام می دهد پول می گیرد . در این بازی شما آزاد هستید که هر جایی که دوست دارید بروید . هر ماشین یا موتوری که دوست دارید سوار شوید و هر کس را که می خواهید بکشید فقط مواظب پلیس باشید .این بازی شامل مرحله های متنوع و زیادی هست که مدت زیادی می تواند شما را سرگرم کند.

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید




حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Batman Arkham City Lockdown A 

Batman-Arkham-City-Lockdown

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بتمن از پشت بام های شهر گاتهام به شهری دور افتاده رفته است و اکنون در برابر جوکر ، دشمن همیشگی و قسم خورده اش قرار گرفته است . او می بایست نبردهای تن به تن با جوکر به نمایش در آورد و وظیفه شما کمک کردن به اوست تا با وارد کردن ضربات کاری مشت های خود و نیز ضربه هایی که بر او وارد می نماید ، نابودش سازد . در بازی Batman: Arkham City Lockdown می توانید از افزایش دهنده های قدرت که شما را در از بین بردن هر چه بهتر و ساده تر جوکر یاری می رساند بهره جویی نمایید .

ویژگی ها :
- دارا بودن گرافیک خارق العاده
- انجام نبردهای تن به تن با جوک
- امکان خرید لباس های متفاون برای بتمن و استفاده از افزایش دهنده های قدرت
- و …

حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Gangstar Vegas 

 Gangstar-Vegas

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی های بازی :
- ۸۰ ماموریت مختلف
- امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی
- بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی
- انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )
- قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی
- بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا

 

حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Despicable Me

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد ، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد . در این بازی ، شما باید با شخصی چابک ، زرنگ ، باهوش  و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید . پرش ، پرواز ، عبور از موانع  با جاخالی دادن ، جمع آوری موز ، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک منحصر به فرد بازی

تجربه انیمیشن های سفارشی

کسب امتیاز های متعدد

دعوا با رئیس ها

جمع آوری موز

 

تغییرات نسخه اخیر:

پرش ، عبور از موانع و گول زدن افراد در محیط های جدید

بیش از ۱۵۰ ماموریت و دستاورد جدید

امکان تفریح بیشتر در این نسخه

 

حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
SC BlackliSpider-Bot 
 

SC Blacklis Spider-Bot147258369

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی اکشن SC Blacklist: Spider-Bot شما باید یک ربات عنکبوتی را که به کارخانه دشمن نفوذ کرده است را کنترل نمایید . شما باید از ۴۸ مکان امنیتی عبور کرده و با کشتن نگهبانان این ربات عنکبوتی را کنترل کنید . گرافیک این بازی بسیار خوب بوده و مطمئنا از بازی کردن خسته نخواهید شد . دقت داشته باشید که تمامی این کارها باید به صورت مخیفانه انجام شود . همچنین لازم به ذکر است که باید تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های این بازی را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

کنترل کامل ربات عنکبوتی

بسیار زیبا و هیجان انگیز

انجام ماموریت های متعدد

 

سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    سلام

    سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 972