loading...
به سایت 4 دانلودپی30 خوش امدید
سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
ر اين پست از سايت  قصد معرفي نسخه مود شده از اين بازي را داريم كه در اين نسخه شاهد تغييرات جديد به همراه ويژگي ” پول و ستاره ” نامحدود هستيم .

از تغييرات اين نسخه از بازي مي توان به موارد زير اشاره كرد : 

** پول و ستاره نامحدود
** اتومبيل هاي فوق العاده و انواع رويداد
** آلپ جديد A110-50، يك چرخش مدرن در يك ماشين با سرعت كلاسيك

براي دانلود اين نسخه از بازي به همراه فايل ديتا و مطالعه راهنماي نصب و استفاده از فايل ديتا به ادامه مطلب همين پست مراجعه نماييد .

Asphalt 7 Heat 1.0.6 Mod (Unlimited MoneyStars)

 


حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Redline Rush شما باید که سوار بر یک ماشین گران و اسپورتی شده و مهارت رانندگی خود را نشان دهید. شما در این بازی باید از بین ماشین ها عبور کرده و از دست ماشین های پلیس نیز فرار کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار میباشد.

بازی جذاب ماشین سواری برای آندروید - Redline Rush v1.2.0

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . 

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید اصلا و اصلا امکان ندارد که نام سری بازی GTA یا همان Grand Theft Auto را نشنیده باشید . Grand Theft Auto یک بازی بسیار هیجانی در کنسول های مختلف بازی همچون Xbox و در کامپیوترهای شخصی بوده و هست و یکی از خاطره انگیزترین نسخه های این بازی سری Vice City است که در زمان ریلیز خودش انفجاری در بین بازی های ساخته شده آن زمان بود . این بازی ها محصولی از شرکت قدرتمند و معروف Rockstar است که این بار شاهد ساخت نسخه آندرویدی از این بازی هستیم . کافیست تصاویری از اجرای این بازی زیبا بر روی آندروید ببینید تا همین حالا عاشقش شوید!


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب Car Race یک بازی هیجانی مسابقه بین ماشین ها میباشد. در این بازی شما باید در هر مرحله از بازی با ماشین های مختلف مسابقه سرعتی داده و پیروز مسابقه شوید. این بازی از گرافیک بسیار بالا و محیط زیبایی نیز برخوردار میباشد.

دانلود بازی مسابقه ماشین ها Car Race v1.0 - آندروید

 





حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)


شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!

 

به ادمه مطلب بروید

 



حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Galaxy on Fire 2™ HD789

 


Galaxy-on-Fire-2

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و بازی Galaxy on Fire 2™ HD  منتشر گردید .  اگر به دنبال بازی های گرافیکی برای تبلت یا اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، به هیچ عنوان  این بازی  را از دست ندهید .  در این بازی شما باید با استفاده از موشک ها  و فضاپیماهای خود دشمنان را در فضا نابود سازید . بیگانگان قصد تخریب کهکشان راه شیری را دارند . شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . باید ماموریت های متعددی را انجام داده و دشمنان را نابود کنید و این کار با تیراندازی مداوم میسر خواهد شد. به شما کاربران عزیز وبسایت اندرویدیها پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی تبلت اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

ترکیب منحصر به فرد ماموریت همراه با داستان

در دسترس بودن بیش از ۵۰ سفینه

موسیقی متن هیجان انگیز

تیراندازی مداوم

دستاورد های متعدد


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

 


حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Championship Racing 2013

 


 Championship-Racing-2013

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای تست کردن مهارت رانندگی خود در سرعت های بالا آماده شوید !
Championship Racing بازی زیبایی است که در سبک ریسینگ ارایه شده و در آن می بایست به مسابقات فرمول ۱ رفته و رقیبان قدرتمند خود را به چالش بکشید . این بازی در ۱۹ مکان مختلف که به صورت واقع گرایانه طراحی شده است انجام خواهد پذیرفت . با جمع آوری کردن امتیازهایی که در طول مسیر وجود دارد می توانید اتومبیل خود را ارتقا دهید .

ویژگی ها :
- ۲ حالت مختلف انجام بازی
- استفاده از گرافیک hd
- امکان انجام تیونینگ
- ۱۹ مکان مختلف پراکنده شده در سرتاسر پهنه گیتی
- ۱۰ خودروی مختلف قابل دستیابی

حکیم مهدوی بازدید : 7 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
RALLY THE WORLD. THE GAME.

 


 RALLY-THE-WORLD.-THE-GAME.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جاده از آن شماست !
به عنوان یک استراتژیست رالی ، این وظیفه شماست که به راننده ولکس واگن مسیرهای پیش روی را در مسابقات جهانی رالی نشان داده و او را هدایت کنید .

در بازی RALLY THE WORLD. THE GAME این بار نه یک راننده ، بلکه نقش نقشه خوان راننده ی مسابقه را داشته و می بایست با مشاهده نقشه و دادن فرمان های چرخش به چپ و راست و … ، راننده را از مسیر آگاه ساخته و برای تیم تان پیروزی را رقم بزنید .

حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 

 CSR-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

 

حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 

Pocket-Rally

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Rally یک بازی مسابقه ای رالی است که با آمیختن سبک قدیمی رالی و نیز حس ماشین سواری در اسمارت فون های لمسی با بهره گیری از ویژگی های گرافیکی خاص آماده است تا شما را سرگرم سازد . این بازی افزون بر گرافیک قابل قبول خود از فیزیکی واقع گرایانه نیز بهره مند شده است که در داشتن حسی ویژه هنگام انجام بازی شما را بهتر یاری کند . بازی چهار حالت کنترل مختلف دارد که می تواند از آنها در سه زاویه متفاوت دوربین برای حرکت دادن اتومبیل خود به منظور شرکت در مسابقات بهره بجویید . آیا می خواهید حرکات خود را پس از پایان مسابقه به تماشا بنشینید ؟ کافیست از حالت Replay Mode استفاده کنید تا این امکان برایتان فراهم آید .

 

حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Tuning Storm

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

ویژگی های اصلی:

انتخاب دلخواه اتومبیل

سفارشی کردن اتومبیل ها

تعویض قطعات ماشین

افزودن نیتروژن به ماشین

مسابقه با رقبا

حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Redline Rush

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Redline Rush یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، شما باید از دست پلیس فرار کنید. پلیس نباید شما را دستگیر کند، زیرا اگر او شما را دستگیر کند، شما بازنده می شوید. می توانید ماشین های متعددی را خریداری کنید و در خیابان مسابقه دهید. دقت داشته باشید که با وجود اینکه پلیس به دنبال شما می آید، به هیچ عنوان نباید به ماشین خود ضربه بزنید. اگر ماشین شما بیش از حد آسیب ببیند، گیم آور می شوید. لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

امکان خرید ماشین های متعدد

فرار کردن از دست پلیس

هیجان بسیار بالا

حکیم مهدوی بازدید : 1 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Top GeStunt School SSR Pro789

Top GeStunt School SSR Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر دنبال کننده مجموعه تخت گاز هستید ، بازی Top Gear Stunt School SSR را که یکی از هیجانی ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید است را پیشنهاد می کنیم . تجربه شگفت انگیز و جدیدی را با این بازی داشته باشید . از مکان های جدید دیدن کرده و از موانع خطرناک عبور کنید . باید توجه داشت که  این مسابقات در مکان های شگفت انگیزی صورت می گیرد . لازم به ذکر است که به چالش کشاندن دوستان ، از قابلیت اصلی این بازی می باشد .

ویژگی های اصلی:

برگذاری مسابقات در مکان های شگفت انگیز

تجربه ماشین سواری هیجان انگیز

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن ماشین های کلاسیک

رفع برخی اشکالات

 

حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
Fast & Furious 6 The Game

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 فایل نصبی اصلاح شد .

سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    سلام

    سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 1,009