loading...
به سایت 4 دانلودپی30 خوش امدید
سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

حکیم مهدوی بازدید : 8 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64

حکیم مهدوی بازدید : 9 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

KMSnano برنامه ای ایده آل برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸/۷ و همچنین آفیس ۲۰۱۰/۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد . در ادامه می توانید لیست برنامه هایی را که با این برنامه می توانید کرک کنید را مشاهده نمایید .

 

KMSnano فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 توسط KMSnano v20.1 Final

حکیم مهدوی بازدید : 4 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

 

حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

کمپانی glu هم در مدتی کوتاه توانست با بازی های گرافیکی و مختلف خود در سبک های متفاوت تن Gameloft را بلرزاند . هم اکنون قصد معرفی یک بازی اکشن جدید از طرف این کمپانی برای گوشی های آندرویدی را داریم که دارای گیم پلی عالی و روان و سبکی پرطرفدار است . در این بازی شما تجربه بازی تیراندازی سوم شخص با تصاویری خیره کننده با کیفیت کنسول، کنترل های دقیق، فیزیک پیشرفته، محیط های انهدام پذیر و صدای عالی را احساس کنید.

FRONTLINE-COMMANDO-D-DAY

از ویژگی های بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** تجربه 5 مبارزات جداگانه با 145 ماموریت
** مجموعه ای از سلاح های کلاسیک از جنگ جهانی 2
** نبرد در قلب خاک دشمن

برای دانلود بازی به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 


حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
ر اين پست از سايت  قصد معرفي نسخه مود شده از اين بازي را داريم كه در اين نسخه شاهد تغييرات جديد به همراه ويژگي ” پول و ستاره ” نامحدود هستيم .

از تغييرات اين نسخه از بازي مي توان به موارد زير اشاره كرد : 

** پول و ستاره نامحدود
** اتومبيل هاي فوق العاده و انواع رويداد
** آلپ جديد A110-50، يك چرخش مدرن در يك ماشين با سرعت كلاسيك

براي دانلود اين نسخه از بازي به همراه فايل ديتا و مطالعه راهنماي نصب و استفاده از فايل ديتا به ادامه مطلب همين پست مراجعه نماييد .

Asphalt 7 Heat 1.0.6 Mod (Unlimited MoneyStars)

 


حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 – يكي از بهترين بازيهاي فوتبال براي آندرويد مي باشد كه با گرافيك خيره كننده براي رقابت با Pes و Fifa آمده است ، اين محصول شركت گيم لافت مي باشد كه بي شك بهترين بازيهاي HD را براي آندرويد عرضه كرده است ، اين بازي شبيه ساز بزي واقعي براي آندرويد است كه شما در اين بازي ميتوانيد تيمي بسازيد ، بازيكن و كاركنان جديد خريداري كنيد و باشگاه خود را توسعه دهيد و بهترين بازي فوتبال را تجربه كنيد اين بازي با گرافيك بالا و گيم پلي عالي يكي از بهترين بازيهاي آندرويد است قطعا اگر طرفدار بازيهاي با گرافيك بالا و همچنين و – يhttp://dl.bistsoft.com/uploads/1391/09/Real-Football-2013/Real-Football-2013.jpgبه ادامه مطلب بروید



حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Redline Rush شما باید که سوار بر یک ماشین گران و اسپورتی شده و مهارت رانندگی خود را نشان دهید. شما در این بازی باید از بین ماشین ها عبور کرده و از دست ماشین های پلیس نیز فرار کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار میباشد.

بازی جذاب ماشین سواری برای آندروید - Redline Rush v1.2.0

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 1 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
مسابقات نهایی موتو کراس Ultimate MotoCross 2 Free - دانلود بازی موتوری اندروید : قسمت دوم بازی متو کراس نسخه نهایی برای گوشی های اندروید عرضه شده شما میتوانید این بازی هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود واز آن لذت ببرید همانند سری پیش از گیم پلی عالی برخوردار است و پیست های عالی مسابقه ای , شرکت ها , تیم ها و موتور های متفاوت زیادی را دارا میباشد.


مسابقات نهایی موتو کراس Ultimate MotoCross 2 Free - دانلود بازی موتوری اندروید

به ادامه مطلب بروید

سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    سلام

    سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 1,020