loading...
به سایت 4 دانلودپی30 خوش امدید
سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی ورزشی First Person Tennis شما باید با تنیس بازهای مشهوری مسابقه داده و آنها را در تمام مسابقات شکست دهید. این بازی در سبک اول شخص لذت تنیس واقعی را در شما ایجاد میکند. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است.

بازی جذاب تنیس برای آندروید First Person Tennis v4.1

به ادامه مطلب بروید






حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . 

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید اصلا و اصلا امکان ندارد که نام سری بازی GTA یا همان Grand Theft Auto را نشنیده باشید . Grand Theft Auto یک بازی بسیار هیجانی در کنسول های مختلف بازی همچون Xbox و در کامپیوترهای شخصی بوده و هست و یکی از خاطره انگیزترین نسخه های این بازی سری Vice City است که در زمان ریلیز خودش انفجاری در بین بازی های ساخته شده آن زمان بود . این بازی ها محصولی از شرکت قدرتمند و معروف Rockstar است که این بار شاهد ساخت نسخه آندرویدی از این بازی هستیم . کافیست تصاویری از اجرای این بازی زیبا بر روی آندروید ببینید تا همین حالا عاشقش شوید!


حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

دیریت : بازی طبق توضیحات سازنده فقط و فقط قابلیت نصب و اجرا روی گوشی های با چیپست گرافیکی Adreno را داراست . اگر گوشی شما چیپست های دیگر از جمله چیپست PowerVR دارد وقتی وارد بازی شوید محیط بازی کاملا سفید و غیر قابل استفاده است . اما … Apktops با شماست! برای اولبن بار در بین تمام سایت های ایرانی ، برای حل این مشکل راه حلی ( نیازمند به روت ) در ادامه مطلب قرار داده ایم که اجرای این بازی را بر روی تمامی گوشی های غیر ممکن ، ممکن می سازد . توسط این روش بازی به طور کامل بر روی پردازنده گرافیکی PowerVR بالا آمد و بی مشکل وارد بازی شدیم .

برای اطلاع از نوع پردازنده گوشی خود به سایت www.gsmarena.com رفته و مدل گوشی آندرویدی خود جستجو کنید ، در صفحه ای که اطلاعات سخت افزاری گوشی شما به نمایش گذاشته شده است در جلوی عنوان GPU می توانید مدل پردازنده گرافیکی گوشی آندرویدی خود را مشاهده کنید .


حکیم مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی پر طرفدار N.O.V.A منتشر شد.این بازی سبک اکشن اول شخص می باشد و بزرگترین فضای تیراندازی در دستگاه های تلفن همراه است. مهاجمین به زمین حمله کرده اند و یک باز دیگر قهرمان داستان باید برای نجات بشریت وارد میدان جنگ شود و برای بقای بشر مبارزه کند. مبارزه ای همه جانبه در سراسر جهان با سلاح های مختلف و قدرتمند !
توجه:برای نصب بازی نیاز به دو گیگ حافظه آزاد دارید.
 

به ادامه مطلب بروید





حکیم مهدوی بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب Car Race یک بازی هیجانی مسابقه بین ماشین ها میباشد. در این بازی شما باید در هر مرحله از بازی با ماشین های مختلف مسابقه سرعتی داده و پیروز مسابقه شوید. این بازی از گرافیک بسیار بالا و محیط زیبایی نیز برخوردار میباشد.

دانلود بازی مسابقه ماشین ها Car Race v1.0 - آندروید

 





حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)


شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!

 

به ادمه مطلب بروید

 



حکیم مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 
 

gta3

مطمئنا از هر کسی درمورد محبوب ترین بازی دنیا بپرسید جوابی جز مجموعه بازی های جی تی ای نخواهید شنید. این بازی ساخت کمپانی معروف راک استار می باشد که این بار با بازی جی تی ای ۳  در گوشی های اندرویدی شما مهمانتان خواهد بود. بازی جی تی ای در مورد یک فرد خلافکار است که در ازای ماموریت هایی که انجام می دهد پول می گیرد . در این بازی شما آزاد هستید که هر جایی که دوست دارید بروید . هر ماشین یا موتوری که دوست دارید سوار شوید و هر کس را که می خواهید بکشید فقط مواظب پلیس باشید .این بازی شامل مرحله های متنوع و زیادی هست که مدت زیادی می تواند شما را سرگرم کند.

به ادامه مطلب بروید


حکیم مهدوی بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Dungeon-Hunter-4

بازی Dungeon Hunter 4 به معنی به سیاه چال انداختن یکی از زیباترین بازی های ساخته شده توسط Game Loft است. در این بازی که بر اساس یک خط داستانی ( StoryLine ) منسجم صورت می پذیرد بایست با صدها دشمن مختلف رو به رو گردیده و یک به یک آنها را از بین ببرید ، مهارت های نبرد خود را بهبود بخشید و در پی ماجراجویی ها بروید . شما خواهید توانست یکی از چهار کاراکتر منحصر به فردی که آماده گردیده اند را برای شخصیت خود انتخاب نموده و وارد میدان های نبرد گردید . اگر نسخه های پیشین این بازی توانسته اند نظر شما را به خود جلب کنند ، این ورژن که از گرافیکی به مراتب زیباتر برخودار است را به هیچ وجه از دست ندهید .

برخی از ویژگی های بازی Dungeon Hunter 4 :

* انتخاب کاراکتر بازی از میان ۴ نوع رزمنده با سبک های مبارزه ی منحصر به فرد

* ارتقاء مهارت های نبرد خود برای افزایش قدرت

* قابلیت سفارشی سازی شخصیت بازی و سلاح ها

* جنگیدن همراه دوستان خود را در عرصه CO-OP

* گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور

به ادامه مطلب بروید



سلام

سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    سلام

    سلام این سایت کلیه مطالبش منبعش از سایت های >>دانلود ها. اندرویدها.... APKtops..   ,  mihandownload  ,......هست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 975